Lapp á la Ullis

Den senaste veckan har jag och Magnus pratat lite om lappar och brev, lite i stil med arga-lappen etc. Magnus tycker om mina brev till SL så mycket så han tydligen funderade på att försöka få mig förbannad på myndigheter eller företag lite oftare - bara för att jag ska producera fler såna brev.
Idag hittade jag en bok full av brev till myndigheter och företag, samt svaren personen erhållit. Det är inte arga brev, utan allmänt bisarra i största allmänhet och otroligt underhållande. Jag satt och skrattade så tårarna rann idag när jag läste. Den heter för övrigt Brev till samhället av Eric Ericson.
Nåväl, i och med våra diskussioner letade jag upp en lapp jag skrev för några år sedan för att sätta på kylen på jobbet, efter att ha städat den. Tänkte att jag bjuder på den.

'
Medan jag skrev den här blev min cykel snodd utanför fönstret. Guds sätt att tala om för mig att jag är en satkärring månntro?


Kommentarer
Postat av: Cyréne

Haha jag känner igen den där lappen, kan den möjligtvis suttit på kylen när vi jobbade tillsammans?:D

2011-09-23 @ 07:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0