Det är ju uppenbarligen inte mitt fel

Hej, jag är ditt undermedvetna.
Eeh...hej?

Vad gör du?
Jag pluggar.

Jaså det säger du? Men vet du vad man annars kan göra? Du skulle ju kunna gå och städa lite.
Ja, jo, fast nu pluggar jag faktiskt. Jag måste verkligen komma igång med det här nu.

Men du, sortera strumpor, det var väl länge sen sist?
Ganska länge, men det är väl inte så viktigt exakt just nu....

Men det är rätt skönt när sånt är gjort, eller hur?
I och för sig. Det går väl rätt fort....

Sådärja. Du, du har ju faktiskt inte kollat Facebook på 7 minuter, det kanske har hunnit hända något viktigt. Bäst du kollar.
På 7 minuter? Tror jag inte.

Säkert? Tänk om Kungen lagt till dig som kompis?
Skadar väl inte att kolla, det går ju fort. Sen ska jag fortsätta läsa.

Justja, läsa. Men du.
Vad är det nu då?

Är du inte lite hungrig? Ska du inte ta en macka? Baka lite kakor kanske till och med?
En macka bara. Svårt att plugga på tom mage. Åh, chokladsnitt....

Tugga ordentligt nu, tänk på att det regnar ute.
Har det något med saken att göra?

Jo, men du vet, sånt tar ju lite på koncentrationen.
Jaha. Ja, det kanske du har rätt i.

Nejmen, titta på klockan. Nu har hela dagen gått, bäst att avrunda. Ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha helt underbart5, jag skrattar än!

2011-09-13 @ 13:05:39
URL: http://lindzon.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Rätt eller fel?

2011-09-13 @ 13:30:47
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0