Helgen i bilder

För ovanlighetens skull tänkte jag summera vad jag haft för mig i bilder. Min verbala fåfänga inbillar mig att mina texter i grund och botten är roligare än mina bilder, men...en bild säger mer än tusen ord, visst?



Mina nya skor jag fick av mamma. Rätt storlek - heja!!



Den superfina tårtan min duktiga Sofia gjorde till mig att ta med på den försenade födelsedagsmiddagen hemma hos mamma. Jättefin och jättegod. Ibland är jag lite korkad bara...De där halva sakerna som ligger på såg ut som kokosnötter. Efter en empirisk undersökning visade det sig att de smakar kokosnötter. Varför jag då var tvungen att fråga Sofia vad det var för något är lite oklart. Intelligensen riktigt strålade ut från mig när jag fick svaret: "Det är kokosnötter." Det visste jag väl...



Mycket vackra blommor jag fick från fastrarna och kusinen. Precis sådär vackra var de när de kom hem till mig - sen uppfattade de praxis och började dö. Men de där första timmarna var härliga...



Observera att det är rosa och står prinsessa - övrig bildtext är överflödig.
(Äsch, som att jag kan hålla mig. Det bästa med det där kortet är att det är det andra sånt jag fått - bara den här födelsedagen. Det andra var dessutom från Johan och innehöll texten "Från en prinsessa till en annan". Underbart.)



Jag fick min födelsedagspresent från Sofia också - det sjukt fina Tomas Sabo-armbandet jag har på mig på bilden. Och idag var jag och valde ut min första berlock - en rosa converse! Nästa berlock jag har på span är en liten rultig bulldogg, men den får vänta till ett speciellt tillfälle, helt enkelt baserat på priset...de är inte gratis :)

    

Och så en söndagspromenad med söndagspromenadsällskapet de luxe, även kallad Magnus. Söndagspromenaderna är alltid soliga - vilket väder det än är.

Sådärja, det var väl det viktigaste. Eftersom sidan bråkar så mycket med mig är jag nöjd om den ens går att ladda upp. Jag tror den protesterar mot att jag skriver så sällan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0